Tuesday 6 July 2010

Nak yang Setia dan Romantik????

Selalunya kalau di tanya kepada semua wanita mengenai ciri-ciri lelaki idaman hati, banyak jawapan yang keluar. Ada yang suka lelaki yang baik, bertanggungjawab, penyayang, setia, romatik dan sebagainya. Semua ciri-ciri tersebut akan membuatkan wanita gembira bila berdampingan dengan lelaki tersebut. Di sini, saya cuma mengemukakan ciri-ciri lelaki setia dan romantik mengikut zodiak. Dengan itu, mari kita tengok lelaki dibawah zodiak mana yang dikategorikan sebagai setia dan romantik..Jom ketahui, siapa yang kena??? hehe...


Ok, kita mulakan dulu dengan ciri lelaki setia mengikut zodiak...

jeng..jeng..jeng..


1- Lelaki Aquarius : Lelaki yang berada di bawah zodiak ini, menjelma  menjadi salah seorang yang paling setia, cool dan misteri seta susah untuk jatuh cinta. Disebabkan itu, lelaki Aquarius ini tidak akan mensia-siakan wanita yang ada di dalam hatinya. Ketika dia sedang mencintai seseorang, sulit baginya untuk jatuh cinta lagi. Maka dengan itu, lelaki Aquarius ini mendapat jolokan sebagai lelaki yang paling setia.


2- Lelaki Taurus : Memiliki elemen bumi di dalam dirinya menunjukkan kekuatan dalam perhubungan. Lelaki Taurus akan bermati-matian mempertahankan hubungan yang ia jalani dan tidak mudah tergoda pada wanita yang lain. Baginya wanita yang dicintainya merupakan satu-satunya yang ada di dalam hatinya. Kalau sekiranya lelaki Taurus ini berselingkuh, ianya adalah merupakan cara yang radikal menunjukkan dia tidak lagi dapat mempertahankan perhubungan tersebut.


3- Lelaki Virgo : Jujur, bersifat positif dan rela berkorban. Itulah sifat-sifat asas yang ada di dalam diri lelaki yang berada di bawah zodiak ini. Dia mempunyai berbagai cara untuk menguatkan perhubungan. Salah satu sifatnya yang rela berkorban untuk orang-orang yang dicintainya membuatkan dia menjelma menjadi lelaki yang setia.


4- Lelaki Capricorn : Ghairah dan mempunyai motivasi yang tinggi di dalam perhubungan. Mereka ini juga merupakan lelaki yang setia disebabkan keghairahannya dalam menguatkan perhubungan.


Ok, tiba pula masanya saya kongsikan beberapa ciri lelaki yang romantik mengikut zodiak...


jeng...jeng...jeng...


1- Aquarius ( 20 Januari - 18 Februari )
2- Gemini ( 21 Mei - 20 Jun )
3-  Libra ( 23 September - 22 Oktober )


Huh....apalagi para wanita di luar sana...jika ciri2 lelaki setia dan romantik menjadi pilihan anda...apalagi pergilah memburu...opps...hehe...


p/s: kepada lelaki-lelaki yang bukan di bawah zodiak-zodiak berkenan, jangan bersedih hati...anda juga mempunyai kelebihan-kelebihan tersendiri...:)







No comments:

Post a Comment